Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení výkonnosti společnosti s využitím Modelu START
Jaríček, Martin ; Pazúriková, Petra (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na sebahodnotenie spoločnosti Zeppelin SK, s.r.o.. Diplomová práca je rozdelená na tri časti, v prvej časti sú definované teoretické poznatky, v druhej časti je analyzovaná aktuálna situácia v spoločnosti a v poslednej časti sú spísané návrhy, ktoré odstránia aktuálne nedostatky.
Hodnocení výkonnosti vybrané společnosti podle modelu START a návrhy na zlepšení
Navrátil, Jan ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza vybrané společnosti za využití modelu START. Vybraná společnost se zabývá zakázkovou kovovýrobou, výrobou plochých těsnění a nabízí komplexní služby v oblasti kovových a nekovových dílů. Práce je zaměřena na vymezení cílů, teoretickou část, analýzu současného stavu a část návrhovou, která přináší vlastní návrhy pro zlepšení současné situace.
Hodnocení výkonnosti podniku podle modelu START a návrhy na zlepšení
Bláhová, Lucie ; Chalupa, Michael (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská je zaměřena na hodnocení výkonnosti vybrané společnosti využitím Modelu START. Teoretická část vymezuje základní pojmy a metody, které se týkají měření výkonnosti podniku využitím vícekriteriálních modelů. Analytická část se zabývá hodnocením aktuální situace a následnou identifikací silných stránek a příležitostí ke zlepšení. Na základě výstupů z nefinanční analýzy jsou v návrhové části navrženy opatření ke zlepšení výkonnosti vybrané společnosti.
Sebehodnocení žáků na prvním stupni základní školy
Šimková, Nikola ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Zemanová, Blanka (oponent)
Diplomová práce se zabývá sebehodnocením žáků na prvním stupni základní školy. Cílem je zjistit, s jakou perspektivou se vybraní učitelé prvního stupně staví k sebehodnocení žáků. Teoretická část vysvětluje pojem hodnocení. Uvádí jeho funkce, formy a typy. Více se zaměřuje na formativní hodnocení a zpětnou vazbu ve vztahu k sebehodnocení. Dále zmiňuje sebepojetí, které se sebehodnocením úzce souvisí. Předkládá jeho definici a vývoj s ohledem na věkové zaměření na první stupeň základní školy. Více se zabývá sebehodnocením žáků. Zaměřuje se na vývoj sebehodnocení jedince, na jeho význam a funkce a podmínky pro jeho rozvoj ve škole. Zmiňuje, na jaké typy se sebehodnocení dělí a jaké metody a techniky lze použít. Na závěr upozorňuje na možná rizika a úskalí sebehodnocení žáků. Praktická část zjišťuje stanovisko, které k sebehodnocení žáků zastávají vybraní učitelé prvního stupně základní školy. Výzkum je realizován pomocí metody pozorování a rozhovoru. Výsledky výzkumu ukazují, že vybraní vyučující prvního stupně základní školy dávají svým žákům prostor pro sebehodnocení za použití různých metod a technik. Děje se tak ale v omezené míře. I přesto jsou si vědomi významu a vlivu sebehodnocení na rozvoj žáka a jeho učení. Mimo jiné jmenují i práci s chybou. Někteří znají rizika hodnocení sebe sama....
Hodnocení výkonnosti vybrané společnosti podle modelu START a návrhy na zlepšení
Navrátil, Jan ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza vybrané společnosti za využití modelu START. Vybraná společnost se zabývá zakázkovou kovovýrobou, výrobou plochých těsnění a nabízí komplexní služby v oblasti kovových a nekovových dílů. Práce je zaměřena na vymezení cílů, teoretickou část, analýzu současného stavu a část návrhovou, která přináší vlastní návrhy pro zlepšení současné situace.
Přínos poradenské činnosti ke změně životního stylu
Fojtíková, Monika ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Tilinger, Pavel (oponent)
Název práce: Přínos poradenské činnosti ke změně životního stylu Souhrn: Otázka zdravého životního stylu se v poslední době dostává do popředí diskutovaných témat. Životní styl populace se oproti minulosti znatelně změnil a kvalitní, přiměřené stravování a pravidelná pohybová aktivita je u lidí často zanedbávána. Lidé trpí stresem, nedostatkem spánku a všechny tyto faktory s sebou nesou zvýšenou míru zdravotních rizik. Na tuto skutečnost reaguje společnost mimo jiné vznikem mnoha poraden, které se snaží člověku pomoci ke změně a zdravějšímu a kvalitnějšímu životnímu stylu. Tato práce se zabývá vlivem individuálně sestaveného programu poradcem na změnu životního stylu a v souvislosti s touto změnou i na změnu tělesného složení žen ve věku 18 - 65 let. Výzkum má odhalit, zda program jako takový, pravidelné kontroly a zpětná vazba přinesou pozitivní změny v životním stylu a dojde-li v souvislosti s touto změnou k redukci hmotnosti a zlepšení ostatních tělesných parametrů. Cíl práce: Naším cílem bylo zjistit, jaké ženy vyhledávají pomoc a poradenství v oblasti zdravého životního stylu. Dále nás také zajímalo, jaký vliv bude mít individuálně sestavený program na jeho změnu a zda tato změna pozitivně ovlivní nejen tělesnou hmotnost zkoumaných žen, ,ale i jejich jednotlivé tělesné parametry. Metodika:...
Úroveň a efektivita externí kontroly škol v Libereckém kraji (zaměřeno na kompetence zřizovatelů a vzájemnou spolupráci při provádění kontroly)
Majerová, Jana ; Kalous, Jaroslav (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Diplomová práce analyzuje a hodnotí stav a fungování současného systému evaluace školství v České republice, rozebírá příčiny a důsledky vlivu jednotlivých faktorů na jeho kvalitu a zjištěné poznatky shrnuje v návrhu nového pojetí externí evaluace škol. Stanovené závěry vycházejí z výsledků provedeného výzkumu názorů ředitelů, zřizovatelů a pracovníků České školní inspekce v Libereckém kraji, z analýzy národního projektu Cestou ke kvalitě realizovaného v rámci České republiky, ale také ze stanovisek mezinárodních odborných týmů zaměřených na provádění hodnocení školských systémů, jako je Organizace pro ekonomickou spolupráci a rozvoj (OECD), společnost McKinsey & Company a Stálá konference ústředních a generálních inspektorátů vzdělávání (SICI). Pozornost je zaměřena na zjišťování míry kompetencí a zodpovědnosti jednotlivých subjektů vzdělávací politiky, na oblast odborné kvalifikace zřizovatelů a vyvozování důsledků z těchto aspektů vyplývajících. Významnou součástí procesu zvyšování kvality škol je nejen poskytování pomoci a podpory školám erudovanými hodnotiteli, ale i vytvoření vzájemné provázanosti a spolupráce všech zúčastněných stran. Důraz je kladen na spolupráci externích hodnotitelů České školní inspekce a zřizovatele, ale především na míru a kvalitu spolupráce hodnotitelů se školami...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.